Cradle Mountain - Tasmania

Onder het motto 'beter laat dan nooit' heb ik toch nog een filmpje geupload van de cowboytraining:



Eergisteren heb ik een trip naar Cradle Mountain gedaan. Dat is een van de mooiste national parks in Tasmania. We waren slechts met een groep van 5 dus dat viel al goed mee (minder volk om het uitzicht te verpesten). Ik heb het moeilijke/stijle parcours gedaan. De rest wou liever de iets langere maar gemakkelijke beklimming doen. Ik kwam dus als eerste boven een uur voor de rest :-)



Toch even vermelden dat het hier nog steeds winter is en de temperatuur op de top ongeveer 0 graden was met 'fris briesje' erbovenop! KOUD! Maar het uitzicht was het waard!






Dit is mijn laatste dag in Tasmania. Morgen vlieg ik terug naar Sydney. Daar zal ik de volgende dagen blijven tot ik terug kom naar het verre Belgie! Ik ben terug in Belgie op 2 augustus in de vroege avond dus vanaf 3/4 augustus mag je mij terug "lastigvallen"! Dit is dus waarschijnlijk ook de laatste blogpost! Tot gauw terug in Belgie!