PADI Advanced Diver, Byebye Fiji

Hello! Het is weer even geleden dat ik nog iets gepost heb. Het internet in Fiji is ook niet alles.

In de voorbije weken heb ik in totaal 14 keer gedoken. 1 keer heel diep tot 36 meter! Na mijn Open Water heb ik nu ook mijn Advanced Diver certificaat behaald! De koraalriffen in Fiji zijn prachtig! Het weer is prachtig! De eilanden zijn prachtig! Dit was absoluut een hoogtepunt in mijn vakantie!



7 juli was mijn laatste dag in SavuSavu (het dorpje waar we de duikcursus deden). Van SavuSavu ben ik dan naar Suva (hoofdstad) gevlogen. De weg naar de luchthaven in Savusavu is een onverhard wegje. De luchthaven zelf is een tuinhuis met wat bankjes rond. Het vliegtuig was nauwelijks het vermelden waard. Ik zat op de achterste bank aan de deur en ik kon de lucht zien via een grote kier in de deur :-) :
From Drop Box

In Suva heb ik dan 1 dag een bezoekje gebracht aan wat mensen die ik had leren kennen op mijn verjaardagsparty in Nadi een paar weken eerder. Meteen ook een Hindu/Bollywood film gezien in de cinema! Dan met de bus van Suva naar Nadi gereden en vanmorgen naar Sydney gevlogen.

Ik ben nu dus terug in Sydney. Morgen neem ik de bus naar Tamworth waar maandag de volgende activiteit begint: COWBOYTRAINING!