Port Douglas

Ik ben ondertussen bijna een week in Port Douglas. Normaal is dat maar een klein kalm stadje maar ik ben blijkbaar net op de goeie moment aangekomen. Het is hier nu 2 weken lang het jaarlijkse Carnivale met allerlei activiteiten, een stoet, vuurwerk, enzovoort. Feestje! Deze keer wel geen extreme adrenaline rushes zoals vorige week.



From Drop Box

Ik ben ondertussen ook begonnen in het Rainforest Wildlife Habitat. Slangen ronddragen, kangaroes aaien en koala's lastig vallen horen nu tot mijn dagelijkse bezigheden :-).(Meer foto's in het foto album)





Ik weet niet juist wat het weer in Belgie is maar hier is het alleszinds elke dag vrij warm en afwisselend zonnig en bewolkt:
From Drop Box

Gisteren heb ik een fiets gehuurd omdat ik al te lang had stilgezeten. Een flink fietstochtje gedaan over het strand en meer in het binnenland ook. Het was wel bijzonder warm om te fietsen. Ik heb zo'n slordige 3 liter gedronken tijdens de rit en daarna had ik nog dorst! Enfin het is eens iets anders dan het strand van Oostende :-p