Sleepless in Singapore

Ok, flauw mopje als titel maar na ongeveer 24u onderweg te zijn komt er niks zinniger meer uit :-).

Tot nu toe is alles redelijk goed verlopen. De vlucht van Amsterdam naar Heathrow Londen had wel bijna 1,5u vertraging. Ik heb dus nog een redelijk stevig spurtje mogen trekken om net op tijd te boarden. Daarna een schuimwijntje gesoupeerd (gratis! bedankt voor de tip aan collega Lies). Dankzij de oordopjes en slaappillen ben ik er toch in geslaagd van een slordige 7 a 8 uur 1,5 oog dicht te doen. Ik ben dus momenteel niet vermoeider als na een feestje op zaterdagavond (daar heb ik genoeg op getraind de laatste maanden :-)).

Binnen 3 uur is mijn volgende vlucht dus nog even ijsberen in de lokale 30 graden celcius om 19u 's avonds. Misschien een fris pintje gaan zoeken. Cheers!
Labels: edit post