Snorkelen in het Great Barrier Reef

From Drop Box

Gisteren ben ik gaan snorkelen in het Great Barrier Reef. Ik kon de dagtrip boeken met 50% korting dus dat viel best wel mee :-). Kortweg gezegd: fantastisch. Het is moeilijk te beschrijven dus je kan beter naar de foto's kijken. Alhoewel, die geven ook maar een klein beetje weer hoe het er uit ziet. Ik vermoed dat dit ook een voorsmaakje zal zijn voor het duiken in Fiji binnen een aantal weken.




Ik heb meteen ook mijn lesje geleerd op vlak van zon en zonnecreme smeren :-s. Ik vermoed dat ik na de middag de zonnecreme niet genoeg heb laten intrekken voor ik terug in het water ging. Resultaat: vettig verbrand op mijn rug. Ik had er eerst niks van gemerkt tot ongeveer 21u 's avonds. Gelukkig heb ik er niet van wakker gelegen...

Deze morgen ben ik nog met een allegaartje mensen van het hostel (een franse, een duitse en een spanjaard) eens over de plaatselijke markt gelopen en heb ik heerlijke aardbeien gegeten.

Cameron, een van de mensen in het Rainforest Wildlife Habitat heeft mij ook getoond waar ze hier soms het wereldkampioenschap mountainbike houden. Een van de volgende ga ik dus absoluut eens racen op die downhill tracks!